Ačkoliv si kdekdo představuje, jak se dá internetovým podnikáním zbohatnout, je faktem, že takové představy často neodpovídají skutečnosti. Aby si někdo podnikáním na internetu vydělal, musí mít stejně jako jeho kolegové dost zákazníků, aby měl i dost velké příjmy. A se zákazníky a platbami od nich to nebývá často žádná sláva. Jak je to možné, když má internet tolik uživatelů? Na tuto otázku existuje docela jednoduchá odpověď. Nezáleží ani tak na tom, kolik lidí na síti je, jako na tom, kolik z nich určitý konkrétní web objeví. A v tom je ten problém. Že má spousta internetových podnikatelů weby, jež jsou prakticky k nenalezení. Internetové vyhledávače je totiž nepodporují a nezobrazují dokonale, a představa, že by někdo našel na internetu nějakou nabídku náhodou, je utopie.
Takže spousta internetových podnikatelů doplácí na to, že jejich nabídku nikdo z řad internetové veřejnosti nenajde. Nebo je tu návštěvnost příliš malá. A dokud se to nezmění, může podnikatel na nějaké úspěchy a z nich plynoucí bohatství zapomenout. Ale jak svůj podnikatelský web zviditelnit? Jak přimět cizí lidi, aby si ho všímali a utráceli na něm své peníze?
Někteří z podnikatelů to nevědí. A ti jsou potom v beznadějné situaci. Někteří vědí, ale řeší to sami, amatérsky. A ani ti moc velké naděje na úspěch nemají. Ale jsou tu i ti, kdo sázejí na profesionální pomoc, a ti úspěchů dosáhnout mohou. S pomocí SEO reklamy se zviditelní snadno a prakticky okamžitě, a optimalizace pro internetové vyhledávače jim zajistí návštěvnost dlouhodobě. A jak na SEO optimalizaci, aby to dopadlo co nejlépe? Pochopitelně s pomocí profesionálů, kteří tomu rozumí. Protože jde o to, aby se optimalizovaný web zalíbil internetovým vyhledávačům. A to zvládne jenom ten, kdo ví, co se vyhledávačům líbí a co a jak je na webu třeba změnit.