Každý ví, že firma bez reklamy je jako den bez světla. Firmy využívají nejrůznější reklamní předměty. Od kancelářských potřeb, hrníčků, klíčenek, propisek přes deštníky až k moderním zařízením typu flash disků a přenosných nabíječek telefonů. Dnešní doba tíhne k ekologii a ochraně životního prostředí. Stává se vítaným trendem. Nemohl si toho nevšimnout ani reklamní průmysl. Reklamní ekologické propisky začínají být často vyhledávaným artiklem mnoha firem.
A v čem jsou ekologické propisky lepší než ty obyčejné? Základ je stejný, plastové tělo naplněné různobarevným inkoustem. Podstatný je obal. Plastové obaly vystřídaly přírodní materiály.
Dřevěné propisky různých tvarů, barev a dezénů dřeva. Další reklamní ekologické propisky jsou vyráběné z dalšího oblíbeného materiálu bambusu. Bývá zdobený kovovými detaily nebo oživený barevnými komponenty vyrobenými z pšeničného vlákna. Toto slaměné vlákno je poslední z nejoblíbenějších přírodních variant nahrazujících tolik v dnešní době kritizovaný plast.
Ovšem, i plast může být v tomto případě dobrým služebníkem. A to v podobě recyklovaného plastu. Nejčastěji k tomu slouží PET lahve. Reklamní propisky jsou dobrý tah pro kde jakou firmu, začínající i firmu již známou a úspěšnou. Propisky nejsou drahou záležitostí, hodí se nejspíše každému člověku na planetě. A teprve ekologickou propiskou uděláte radost kde jakému milovníkovi ekologie a přírody. Už skoro 100 let, kdy si objevitel Lászlo Jozef Bíro při své práci novináře všimnul jak se chová inkoust na čerstvě vytištěných novinách a započal tak cestu, která nám obohatila a zjednodušila životy. I v této době plné počítačů, tabletů a chytrých telefonů jich je stále potřeba a nejspíše tak tomu ještě dlouho bude. Propisky se stále ztrácí, neúmyslně odcizují a nikdy nevíte ke komu se zatoulá ta vaše.